de vertrek dag - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu de vertrek dag - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

de vertrek dag

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

21 Augustus 2014 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

De koffers zijn gepakt. Nu onderweg naar schiphol. Het begin van mijn 7 weken stage in Canada. Ik vlieg om half 1 Nederlandse tijd naar Calgary en vanaf daar nog een binnenvlucht naar Edmonton.

  • 22 Augustus 2014 - 14:26

    Tante Lina:

    Hey Wouter,

    Van Jan hoorde ik dat je uiteindelijk toch nog goed bent aangekomen.
    Even in Calgary airport nog wat vertraging i.v.m. paspoort en ticket.
    Wel balen, natuurlijk.
    Ik hoop dat je al lekker hebt kunnen slapen en uitrusten daar op de farm!.
    We horen het wel van je.

    Groetjes van ome Walter en tante Lina en neef Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

stage Canada

Een verslag van mijn buitenland stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Voorbij

08 Oktober 2014

Bijna voorbij

06 Oktober 2014

Verschillen

05 Oktober 2014

Week 7

03 Oktober 2014

Laatste weekje
Wouter

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 11185

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage Canada

Landen bezocht: