bijna jarig - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu bijna jarig - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

bijna jarig

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

06 September 2014 | Canada, Westlock

In Nederland ben ik al jarig maar over een paar uur ben ik ook in Canada 19. Ik ben met gary wat gaan eten en mijn 19 verjaardag in gaan drinken in Westlock. Voor de rest hebben we vandaag en gister gewoon de normale dingen gedaan in de stal en hebben we in de middag uitgemest. Vandaag zijn we begonnen met vaste mest uitrijden op het zelfde perceel als waar we drijfmest op gereden hebben. Ook gary is gisteren terug gekomen van zijn week vakantie.

• 06 September 2014 - 08:56

Ma:

Goeiemorgen Wouter hieper de piep hoera met je 19 verjaardag. Voor het eerst zonder ons maar met je goeie Ierse maat Gary (wij willen nu eindelijk wel eens een foto van hem zien) en je Canadese familie van Dijk. En met een hele ervaring rijker als je over een aantal weken terug komt. Geniet van je verjaardag hè .
    Tot op Skype. Dilkke kussen en knuffels van mama , Pa , Jessie en Koen.