verjaardag - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

07 September 2014 | Canada, Westlock

Vandaag is mijn 19de verjaardag. We hebben vandaag de dezelfde dingen in de stal gedaan als anders en in de middag nog wat uitgemest en vaste mest uitgereden. Ik mocht vandaag ook uitslapen. Van Hendrik en Frida heb ik een cadeau gehad. Een shirt en pet van Canada en shot glasjes. Ook heb ik verschillende kaarten binnen gekregen uit Nederland. Gisteren was ik nog even langs de supermarkt gegaan en heb ik een taart gekocht, die hebben we tijdens het koffie drinken opgegeten. Voor de rest was het vandaag heel mooi weer. Het was rond de 25 graden.

• 07 September 2014 - 14:36

John Bolders:

Hee Wout ,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb bij je moeder een lekkere koek op.
    Hebben ze daar Jupiler in Canada?
    Kun je ook het precieze adres sturen, dan kan ik het opzoeken op Google Maps. Ik wil weleens zien waar je allemaal uithangt.
    De broer van de John Deere dealer uit Bels (van Loon) zit bij jou in de buurt in Edminton, denk ik.
    Maak er wat moois van!
    Groetjes John

• 07 September 2014 - 19:25

Jan En Janneke:

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en maak er wat van

Gr Oom Jan en Tante Janneke