Halverwege derde week - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu Halverwege derde week - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

Halverwege derde week

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

11 September 2014 | Canada, Westlock

Gisteren en vandaag hebben we de dingen gedaan in de stal die we altijd doen. We hebben in deze dagen ook weer wat aan het uitmesten geweest. Gisteren ochtend was het alweer aan het sneeuwen dus we kunnen nu niet verder in het land omdat het te nat is. Het was wel natte sneeuw. Dus rond de middag was het weer weg. S'avonds vriest het hier wel een klein beetje. Dat is eigenlijk niet zo goed voor de mais. Maar vanaf morgen gaan ze gelukkig weer warmer weer houden. Ook hadden we gisteren nog de voetbal wedstrijd Tsjechië-Nederland gekeken. Die was hier ook op tv.

• 11 September 2014 - 07:21

Mama:

Hey Wouter je hebt weer mooie foto's bij je verslagen gezet. Pa vond het mooi materiaal en John ook.
    Wij dachten al wel dat je met die sneeuw niet veel in het land kon doen. Het is mooi om op de foto's te zien wat je allemaal aan het doen ben. Weet je al wanneer de mais eraf gaat bij jullie? Tot zondag op skype.
    Liefs Ma. Oh ja je hebt de groeten van tante Riet met een "dikke pakkert" HaHa.