Halverwege 4 week - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu Halverwege 4 week - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

Halverwege 4 week

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

17 September 2014 | Canada, Westlock

Vorige week liep ik nog met een dikke trui rond, maar nu zit ik alweer in een korte broek. Het was vandaag en gisteren rond de 25 graden. Ze voorspellen voor de hele week nog goed weer. Gisteren hebben we in de middag nog uitgemest bij de kleine kalveren en hebben we bij het jongvee de pad voor het voerhek uitgemest. Vandaag is de veearts nog geweest om de melkkoeien en pinken te scannen of ze drachtig zijn. Ook hebben we de kantjes rond het erf gemaaid.

• 17 September 2014 - 07:22

Ma:

Hey Wouter ja nu gaat het alweer opschieten . De juiste keus om naar Canada te gaan hè, daar is het toch wel anders als hier in dat bekrompen Nederland waar iedereen zich met iedereen moet bemoeien. In ieder geval is de Canadese overheid blij met de Nederlandse boeren daar , die geven tenminste toe dat de boeren goed zijn voor de Economie. Geniet van je aankomend weekend veel plezier . Liefs Ma