Weekendje vrij - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu Weekendje vrij - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

Weekendje vrij

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

29 September 2014 | Canada, Westlock

Dit weekend was ik een weekendje vrij. In dit weekend ben ik naar Edmonton , de hoofdstad van Alberta gegaan. Zaterdag ben ik naar de west Edmonton mall geweest. Dit is het grootste winkelcentrum ter wereld. Ook heb je daar een waterpark, attractiepark, ijshockey stadion en een bioscoop in. Voor s'avonds had ik een hotel geboekt in de stad. Het was een heel goed hotel. Op de bovenste verdieping had je een zwembad, sauna en jacuzzi hier kon je over een deel van de stad kijken. Ook had je nog een bar en een restaurant in het hotel. Op zondag middag ben ik naar Fort Edmonton Park geweest. Dat was ook wel mooi om te zien. Dat ging allemaal over de geschiedenis van Edmonton en de omgeving. Ook hebben ze daar allemaal oude gebouwen nagemaakt en het interieur was ook van vroeger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Westlock

stage Canada

Een verslag van mijn buitenland stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Voorbij

08 Oktober 2014

Bijna voorbij

06 Oktober 2014

Verschillen

05 Oktober 2014

Week 7

03 Oktober 2014

Laatste weekje
Wouter

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 11184

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage Canada

Landen bezocht: