Weekendje vrij - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu Weekendje vrij - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

Weekendje vrij

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

29 September 2014 | Canada, Westlock

Dit weekend was ik een weekendje vrij. In dit weekend ben ik naar Edmonton , de hoofdstad van Alberta gegaan. Zaterdag ben ik naar de west Edmonton mall geweest. Dit is het grootste winkelcentrum ter wereld. Ook heb je daar een waterpark, attractiepark, ijshockey stadion en een bioscoop in. Voor s'avonds had ik een hotel geboekt in de stad. Het was een heel goed hotel. Op de bovenste verdieping had je een zwembad, sauna en jacuzzi hier kon je over een deel van de stad kijken. Ook had je nog een bar en een restaurant in het hotel. Op zondag middag ben ik naar Fort Edmonton Park geweest. Dat was ook wel mooi om te zien. Dat ging allemaal over de geschiedenis van Edmonton en de omgeving. Ook hebben ze daar allemaal oude gebouwen nagemaakt en het interieur was ook van vroeger.