De reis naar Canada - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu De reis naar Canada - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

De reis naar Canada

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

23 Augustus 2014 | Canada, Westlock

Ik ben op donderdag 21 augustus vertrokken vanaf Amsterdam ik vertrok om 12.30 uur Nederlandse tijd. Mijn moeder, broertje, zusje en oma hebben mij afgezet op Schiphol. Ik was wel wat zenuwachtig voor de reis omdat ik alleen reisde en ook omdat het voor mij de eerste keer was dat ik alleen vloog. Wij zijn 8.45 uur thuis wegreden. Vanaf Schiphol vloog ik naar Calgary daar ben ik om 13.45 uur Canadese tijd geland. Ik vloog met een vliegtuig van KLM. Ik had een kwartiertje vertraging met deze vlucht. Deze Vlucht duurde 9 uur. Toen ik in Calgary aankwam moest ik eerst door de douane en naar the emmigration office. Dit ging allemaal wel goed. Het was eigenlijk de bedoeling dat mijn koffer rechtstreeks van het ene vliegtuig naar het andere vliegtuig werd geplaatst maar dat was niet zo. Toen ben ik om 16.30 uur Canadese tijd van Calgary naar Edmonton gevlogen. Dit was een korte vlucht. De vlucht duurde maar ongeveer 1 uurtje. Deze vlucht was goed verlopen ik vloog met West yet. In Edmonton aan gekomen heb ik mijn koffer weer opgezocht en ben ik Hendrik gaan zoeken. Die had ik vrij snel gevonden. Vanaf Edmonton was het nog een dik uur rijden met de auto tot dat ik in Westlock aankwam. Daar kwam ik 19.30 uur Canadese tijd aan. In totaal heb ik ongeveer 15 uur gereisd. Vanuit het vliegtuig heb ik niet veel kunnen zien omdat het bewolkt was. Maar gelukkig heb ik nog wel een stukje van Groenland kunnen zien. Dit vond ik heel mooi.

  • 24 Augustus 2014 - 11:27

    Mama, :

    Hey 'Wout,
    Je hebt al een mooi stukje verslag van je reis gemaakt alleen de foto,s staan verkeert om . Ik heb geprobeerd om ze te draaien maar dat is nog niet gelukt.Je moet ook nog even de Nederlandse vlag in de |Canadese vlag veranderen. Wij zijn super trots op jou. Liefs Mama, Pa , Jessie en Koen en Oma.XXX

Tags: Westlock

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Westlock

stage Canada

Een verslag van mijn buitenland stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Voorbij

08 Oktober 2014

Bijna voorbij

06 Oktober 2014

Verschillen

05 Oktober 2014

Week 7

03 Oktober 2014

Laatste weekje
Wouter

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 11199

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage Canada

Landen bezocht: