Eerste week - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

28 Augustus 2014 | Canada, Westlock

Ik zit nou al bijna een week in Canada. Het was allemaal wel even wennen. Ik ben nu ook van mijn jetlag af. Ik heb 3 dagen last van mijn jet lag gehad. Engels praten gaat ook steeds beter. S'ochtends en s'avonds hebben we altijd de meest voorkomende werkzaamheden in de stal. S'ochtend beginnen we om half 8. Dan doen we de koeien die nog niet in de robot zijn geweest naar de robot drijven, de ligboxen schoonmaken, mest bij de robots en put weg schuiven, robots schoonmaken, koeien behandelen die behandeld moeten worden en alle dieren voeren. Hier zijn we meestal rond half 1 klaar mee. In de middag is het altijd verschillend wat er gebeurt moet worden. S'avonds doen we altijd de koeien in de robot drijven die niet geweest zijn, robots schoon maken, mest bij de robots en put weg schuiven, ligboxen schoonmaken, koeien behandelen die behandelt moeten worden en kalveren voeren. Hier beginnen we meestal rond half 6 mee en dan zijn we meestal rond 8 uur half 9 klaar. Deze week hebben we in de middag veel dingen moeten maken. Het zat allemaal niet erg mee. Het wiel van de voer trekker was er af gelopen en de band van de mesttank was lek. Ook hebben we de mesttank een beetje omgebouwd. Hier zijn we zo wat de hele dag mee bezig geweest. Het weer is hier heel goed. Tot nu toe allemaal rond de 20 en 25 graden en zonnig. Ook ben ik door Hendrik genomineerd voor The ice bucket challege. Deze nominatie hebben ik, Hendrik, Gary en de kinderen dinsdag avond ook gedaan. Dat was heel leuk en grappig om te doen.

  • 30 Augustus 2014 - 09:03

    Ma:

    He wouter, Nou deze nominatie kan niemand je overtreffen Je verzoop bijna !Jullie hebben veel leut gehad denk ik . Wederom een mooi verslag vent. Liefs mama xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Westlock

stage Canada

Een verslag van mijn buitenland stage in Canada.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Voorbij

08 Oktober 2014

Bijna voorbij

06 Oktober 2014

Verschillen

05 Oktober 2014

Week 7

03 Oktober 2014

Laatste weekje
Wouter

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 11210

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage Canada

Landen bezocht: