eind week 4/begin week 5 - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu eind week 4/begin week 5 - Reisverslag uit Westlock, Canada van Wouter Laurijsse - WaarBenJij.nu

eind week 4/begin week 5

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

20 September 2014 | Canada, Westlock

Week 5 is al weer begonnen. de afgelopen dagen hebben we s'ochtends en s'avonds de zelfde dingen gedaan die we altijd doen. s'ochtends alle dieren voeren, koeien in de robot jagen die niet geweest zijn, koeien behandelen, mest weg schuiven en ligboxen schoonmaken. S'avonds koeien in de robot jagen die niet geweest zijn, mest weg schuiven, ligboxen schoon maken, koeien behandelen en kalveren voeren. Vandaag en gisteren hebben we de sleufsilo in orde gemaakt. We zijn van plan om volgende week mais te gaan hakselen. De mais is door de vorst van vorig week best dor geworden. Woensdag hadden we de verrijker schoon gemaakt en na gekeken. Tijdens het strooien was er nog een hydrauliekslang van de verrijker geklapt.